dinsdag 26 juni 2012

Bye Bye Kate ★









































Fashion Week 2010 Paris. Ik in flinterdun poederroze jurkje in Jardin de Tuilleries. Dacht dat een grote beker Latte wel een cool en nonchalant accessoire was om zonder uitnodiging bij de show van Dior binnen te flaneren.

Het leek te lukken. Tot dat Kate Moss eraan kwam. Stof steeg op, een zwerm fotografen dook op Kate en ik sprong in de lucht om een glimpje van Kate op te vangen. Daarbij kieperde ik de beker Latte geheel over mezelf heen. Portier keek verafschuwd naar mijn druipende kapsel en zijden koffiejurk. Ik kwam niet binnen. Maar wel het voorhoofd en een pluk haar van Kate gezien. 

1 opmerking:

  1. hihi geinig!!!
    en misschien is dit het begin van een jurk met geur:-)
    xx zena

    BeantwoordenVerwijderen